Girls In Sky (SHALOZA): End Year Giveaway by HanaNabyllah dan kawan-kawan

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
05:38 | 0 Cloud(s)
End Year Giveaway by HanaNabyllah dan kawan-kawan



Assalamualaikum, seperti yang dijanjikan, blog Hana telah buat satu end year giveaway. sepatutnya jadi first giveaway. jadi dengan ini Hana *si penganjur GA* telah merasmikan End Year Giveaway by HanaNabyllah dan kawan-kawan. so, marilah beramai-ramai memeriahkan giveaway ini. *kasi dia happy meh ...* 

Kalau korang malas nak baca entry aku yang tak seberapa ni , korang click je lah dekat SINI untuk tahu maklumat lanjut dan tengok senarai hadiah . dalam entry aku ni ada je senarai hadiah , tapi kalau korang malas nak scroll down jauh jauh , click je lah kat perkataan 'SINI' tadi tu . kepada yang still nak baca entry aku yang tak seberapa ni , teruskan ke next paragraph . aku nak ingatkan korang ni . sorry , kalau entry aku ni ada lari cerita sikit . okay , sekarang korang boleh terus baca .

Tak menyesal lah kalau masuk giveaway ni. nak tahu kenapa? sebab, hadiah dia semua gempak gempak ! for your information , giveaway ni memang sesuai untuk semua bloggers . sebab , ada hadiah untuk kpoppers and non-kpoppers . so , memang sesuai lah . kebanyakan bloggers memang lah kpoppers . tapi , jangan lupa bloggers yang bukan kpoppers . *tak baik abaikan orang*

Kalau korang nak tengok list hadiah giveaway ni, korang scroll pergi bawah sana tu. nak tahu kenapa kena scroll down jauh - jauh? sebab, list hadiah untuk giveaway ni masuk golongan VVVVIP. so, korang kena lah berusaha nak tengok list hadiah tu. sama jugak macam korang nak jumpa artis kesayangan korang kan. nak nak lagi artis luar negara. korang kena usaha lebih untuk jumpa dorang. sebab dorang tu VVVVIP. betul tak?! *baik korang cakap betul !*

Aku rasa aku patut stop tambah cerita kot. takut buang masa korang pulak. ye lah korang kan kena pergi scroll down jauh - jauh. nah aku belanja susu dengan oreo sebagai bekalan korang. makan jimat - jimat ye. nanti habis kebulur pulak kawan kawan bloggers aku ni . doa dulu ye agar perjalanan korang selamat . *memandai tambah cerita .* okay saya nak zip mulut dulu . cepat scroll !



Sedia untuk scroll down...

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--

Sudah tiba masanya aku dedahkan list hadiah ni kepada korang. list je eh. kalau nak gambar, kena scroll down lagi sekejap lagi. tapi tak jauh pon...


    Hadiah
    • CJ7 Convo by Syifaul Saira + Shawl by Amirah Azman *Non Kpopper Top Referral*
    • Album (may choose) by Shaza Kpop Online Shop *Kpopper Top Referral*
    • Keychain Felt Pou by Hidayah untuk 1 peserta dengan entri paling kreatif
    • Keychain Felt Pou by Hidayah untuk 1 peserta dengan blog paling menarik
    • Voucher 10% di Eymasu And World Craft untuk SEMUA PESERTA!
    • Voucher 10% di Jasple Boutique untuk SEMUA PESERTA!
    • Voucher 10% di Unlimited KShop untuk SEMUA PESERTA!
    • Brooch by Eymasu Craft untuk 5 pemenang (2pcs seorang)
    • Shawl Glitter+necklace untuk 1 pemenang
    • Beg by Mommy As Blog untuk 2 pemenang 
    • Lip Tint by Sheila Eiman untuk 2 pemenang
    • Jam Tangan Couple untuk 1 pemenang
    • Hand Fan Exo K by Tia Kpop Shop untuk 3 pemenang
    • Exo Cards by Panda Kpop Shop untuk 2 pemenang
    • Kpop Sticker x2 Unlimited Kshop
    • Voucher RM5 untuk 5 peserta by Unlimited Kshop
    • Voucher RM5 untuk 5 peserta by AH Kpop Shop
    • Topup RM5 untuk 4 orang by GS Closet
    • Topup RM5 by Siti Hajar untuk 3 pemenang
    • Topup RM10 by Maisarah untuk 2 pemenang
    • Topup RM10 by Fatin untuk 1 pemenang
    • Header by AtiqahJaidin untuk 2 pemenang
    • Header by hanaNabyllah untuk 4 pemenang
    • Header by Farah Wahidah untuk 3 pemenang

Gempak punya hadiah! rugi lah kalau tak join! sekejap nak buat announcement. SCROLL DOWN UNTUK TENGOK GAMBAR HADIAH!!!

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--

Ini dia list gambar hadiah yang telah lama ditunggu - tunggu. masanya sudah tiba. mari kita saksikan gambarnya..! tapi, sebelum aku dedahkan aku nak bagitahu something ni. sebab aku takut korang kecewa, aku nak cakap yang bukan semua hadiah ada gambar dia kat sini, and gambar gambar ni cuma gambar contoh. so, jangan kecewa. *penganjur GA ni yang cakap* jom buat countdown sama - sama! 3..2............................................1!!!!!!!!!!!!


  • Top Referral Non Kpopper- CJ7 Convo *gambar contoh* + shawl



  • Top Referral Kpopper- Any Album you want *gambar contoh*



  • Keychain Felt Pou *gambar contoh dicuri dari google*


  • Brooch *gambar contoh*



  • Shawl Glitter



  • Lip Tint


  • Poster Exo K



  • Beg
  • Exo Cards
  • Voucher RM5 di AH Kpop Shop
  • Topup RM10x3
  • Topup RM5x3
  • Header x9
Aku dah dedahkan. kalau korang rasa menarik, jom join! kalau rasa tak menarik, hmmmmmm...... join je lah! apa salahnya kan. so, jom join! okay , kalau korang nak tahu 

0 Comments:


Post a Comment