Girls In Sky (SHALOZA): They Are Not A Gay !

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
09:26 | 2 Cloud(s)
They Are Not A Gay !

Annyeong ... for your information , I'm fanatic of EXO .. so, of course I'm EXOTICS .. sekarang ni semua kpoppers *maybe* tengah demam EXO . memang dorang ni still rookie .  but , in my heart they're not a rookie . I want to tell you , not all the rookie will going so famous like EXO when they debut. EXO members are so optimistic , snarky , charming , unique , lovely , sweet , talented , bashful , motherly , charismatic , cute and playful . *cukup lah tu speaking , aku ni orang melayu*

Semua EXO couple sweet . memang ada gambar dorang yang kissing , tapi tak semestinya dorang tu gay kan . try korang cari maksud couple dalam dictionary korang . yang malas nak bukak dictionary , bukak je Google Translate . memang kebanyakan maksud yang korang dapat lebih kepada kawin or pasangan yang tengah bercinta . tapi , kalau aku cari , aku jumpa yang bermaksud bestfriend . so , korang jangan lah anggap dorang tu couple kawin or pasangan yang tengah bercinta semua ni . korang anggap lah dorang tu bestfriend . jangan anggap , tapi memang kenyataan . dorang kan artis , of course dorang pandai jaga nama baik dorang jugak, even dorang bukan Islam . 

Ada ke artis yang nak burukkan nama sendiri ? ada ke artis yang nak hot dengan cara jadi gay or lesbian ? ada ke ?! tak de kan .. lain la kalau time dorang lahir dorang dah memang macam tu . tu lain cerita la . so , please ! JANGAN ANGGAP EXO TU GAY ! even korang bukan kpoppers , tak perlu lah nak mengutuk or tuduh artis KPOP macam tu . 

Kepada kengkawan aku yang bukan kpoppers , please ! jangan burukkan artis kesayangan aku ! even korang tak suka KPOP , tak semestinya korang kena kutuk dorang . even dorang bukan Islam , kalau korang kutuk dorang , burukkan dorang , tak ke berdosa korang nanti ? ada sebab Allah jadikan dorang bukan Islam .  bukannya waktu lahir tu dorang Islam pastu murtad . 

Actually , aku tujukan entry ni untuk kengkawan aku yang selama ni ngutuk aku and kengkawan aku yang suka KPOP dan juga yang kutuk artis kesayangan aku *EXO*. aku malas nak sebut nama korang dalam entry ni . sebab aku tahu , tak baik buat macam tu . aku dah lama sabar dengan korang . depan aku korang ngutuk aku dengan EXO . apa lagi kalau belakang aku . entah banyak mana sumpah seranah korang lempar kat aku dengan EXO . last warning aku bagi kat korang . EVEN EXO BUKAN ISLAM , JANGAN KUTUK , MAKI  AND BURUKKAN EXO !!!

Cukup lah sampai sini aku bersyarah . jumpa lagi di masa akan datang . annyeong~

2 Comments:

Blogger ArifahLee said...

Mungkin awak minat sangat kat EXO sampai diorang meluat tapi dorang tak bolehlah nak kutuk EXO tu. Sabar jelah. Mulut orang, tak boleh nak tutup. :)

Blogger Unknown said...

ArifahLee : thanks sebab faham . nak buat macam mana kan . tapi yang saya peliknya , saya tak de pon citer banyak benda kat dorang pasal EXO . tu yang saya pelik .


Post a Comment