Girls In Sky (SHALOZA): Watching MAMA (Mnet Asian Music Awards)

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
05:58 | 0 Cloud(s)
Watching MAMA (Mnet Asian Music Awards)

mula - mula tengok MAMA happy jer . time EXO kat Red Carpet MAMA menjerit . handsome gilerr ! perhhh ! handsome gilerr - gilerr dorang . very charismatic . okay , jump to the next story on the next paragraph . 

time EXO nak perform , time ada story tu . nak menjerit rasa . genggam je tangan ni bila tengok Luhan lari pastu pegang tangan actress tu . *ye ke actress ? bantai je lah .* sampai bawak naik atas stage kot . sedih ! nak nangis . bila perempuan tu dah tak de atas stage , senyum je memanjang . time EXO perform lagi lah . nak menjerit rasa . nasib mak ada kat rumah je . smart gilerr Luhan dengan Kai dance . senyum sampai ke telinga aku . caya la EXO perform . TERBAIK ! 

award apa aku tak ingat . antara calon - calon yang aku ingat , ada EXO dengan G-Dragon . G-Dragon menang . serious aku cakap , tak tipu eh . AKU NANGIS ! even dua - dua aku suka , aku lagi suka EXO . tapi , nak buat macam mana kan , dah nasib EXO tak menang . aku yang kat rumah ni , nangis tak berlagu je lah . 

everytime camera focus dekat EXO , semua fans shouting . aku rasa bangga pulak . macam dorang jerit untuk aku pulak . haha .. setiap kali camera focus kat EXO , mesti Chanyeol post aegyo . cute lah ! *EXO's vitamin kan .* 

best lah dapat tengok MAMA live . even , aku tengok live kat rumah , best jugak . aku jealous dengan fans yang dapat pergi Hong Kong untuk tengok MAMA secara live kat sana . mesti best gilerr kan dapat tengok EXO live . 

by the way , aku nak tanya ni . bila EXO nak menang awards ni ? geram kot tunggu lama - lama . aku tengok MAMA ni pon semata - mata nak tengok EXO . nasib baik la EXO dah habis perform . puas sikit hati ni . INFINITE perform pon best . 

G-Dragon menang banyak awards . bila turn EXO ? letih tunggu . EXO , naik la atas stage lagi . okay la guys , nak sambung tengok MAMA . annyeong ~

0 Comments:


Post a Comment