Girls In Sky (SHALOZA): I Miss You

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
03:07 | 0 Cloud(s)
I Miss You

annyeong ... daebak ! dah lama tak update status . kalau korang baca tajuk , maybe korang akan ingat aku rindukan seseorang such as boyfriend , kawan - kawan or parents . kalau korang ingat aku rindukan boyfriend aku , untuk pengetahuan korang , aku tak ada boyfriend pon okay . kalau ada yang ingat aku rindu kawan - kawan aku , okay , memang aku rindukan dorang . tapi , tak ada lah rindu sangat . ye lah , tak lama lagi sekolah dah nak buka dah pon . and kalau ada yang ingat aku rindukan parents , aku tak rindukan dorang pon . *jangan ingat aku tak sayang parents aku pulak*
korang sihat tak ? aku sihat je .. *tak ada orang tanya pon* korang dah join giveway yang dianjurkan oleh blog Farhah ? kepada yang belum join , korang boleh click SINI . aku salah seorang sponsor untuk giveaway tu . disebabkan itu adalah first giveaway yang dianjurkan oleh Farhah , so , tak ada lah barang - barang pos ni . hadiah untuk giveaway tu semuanya berupakan topup . setakat ni ramai lah jugak yang join . ye lah , topup kan dah jadi separuh daripada hidup handphone . kalau ada handphone tapi tak ada topup nak buat apa dengan phone tu ? main Candy Crush ? so , kepada yang belum join , apa kata korang join . 
aku rasa sampai sini je kot entry aku kali ni . aku pon dah tak ada apa dah nak cakap ni . sekejap , ada satu benda aku nak cakap . kalau dalam entry aku yang akan datang aku panggil diri aku dengan nama Bakkie or Yeollie , *obses dengan EXO* korang jangan pelik tau . tu tetap aku . cuma aku rasa nak tukar panggilan aku dalam blog ni , sebab takut ada orang yang lebih tua daripada aku baca entry aku . nanti berdosa pulak cakap 'aku kau' dengan orang yang lebih tua daripada aku kan . so , aku harap korang tak terkejut dengan perubahan yang mendadak ni . oops ! *macam gedik je* aku rasa aku dah cakap banyak sangat dah ni . cukup lah sampai sini dulu aku 'berucap' . assalamualaikum , annyeong ...

0 Comments:


Post a Comment