Girls In Sky (SHALOZA): Graduation

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
22:52 | 0 Cloud(s)
Graduation

Assalamualaikum.. malam Khamis lepas, sekolah aku ada buat Graduation Ceremony untuk murid tahun 6. ye lah, baru lepas ambik result kan.. sebelum aku start cerita dan upload gambar, aku nak bagi korang dengar Graduation Song. enjoyy!


Comel gilerr Jungkook.. korang tahu kan ni 3 cute boys ni dari group mana. tak kan tak kenal kot.. BANGTAN BOYS!!! Saranghae BTS...

Eh eh eh.. lari cerita pulak. orang nak cerita pasal graduation, pergi cerita pasal BTS pulak. tak pe lah. nanti aku cerita pasal BTS ye. tapi dalam entry lain lah.. okay.. tak nak tambah cerita, tengok je gambar gambar ni..

(nak tergelak tengok gambar ni)

(habis kita orang jadi gemuk)

(badan kurus keding pon boleh
jadi nampak gemuk)

(nak upload gambar ni pon
malu tahu tak)

(yang pakai jubah cikgu. yang sorang lagi tu mak kawan)

(budak sorang lagi tu alim gilerr)

(bulat muka kawan aku)

(lucu lah tengok gambar ni)

Dah puas tengok gambar gambar yang memalukan tu? sekarang tengok gambar lepas majlis.







Sorry.. no caption for all those picture.. kepala otak aku dah blank. jumpa lagi lain kali. annyeong~

0 Comments:


Post a Comment


(nak tergelak tengok gambar ni)

(habis kita orang jadi gemuk)

(badan kurus keding pon boleh
jadi nampak gemuk)

(nak upload gambar ni pon
malu tahu tak)

(yang pakai jubah cikgu. yang sorang lagi tu mak kawan)

(budak sorang lagi tu alim gilerr)

(bulat muka kawan aku)

(lucu lah tengok gambar ni)

Dah puas tengok gambar gambar yang memalukan tu? sekarang tengok gambar lepas majlis.







Sorry.. no caption for all those picture.. kepala otak aku dah blank. jumpa lagi lain kali. annyeong~