Girls In Sky (SHALOZA): I Have Got What I Want

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
21:07 | 0 Cloud(s)
I Have Got What I Want

Assalamualaikum korang... aku nak cakap ni. I have got what I want... entry kali ni aku malas nak type panjang panjang. harap korang tak bosan baca entry ni ye.

Khamis lepas kan result UPSR telah diumumkan. so, aku nak umum result aku dekat blog EXO ni pulak. okay.. aku dapat............................................................................................................................................................................................................................................................


5A's!!!!!!!!!!

Happy gilerr bila dapat tahu aku dapat 5A's. congratulations for me.. hahaha... aku nangis tak henti bila dapat tahu berita ni.. memang tak percaya lah. yang paling aku terkejut sekali bila aku dapat tahu aku dapat A untuk subject Bahasa Melayu Pemahaman. Terkejut beruk aku. kalau exam exam sebelum ni, aku pernah sekali je dapat A untuk subject Bahasa Melayu Pemahaman. tu pon atas A atas pagar.

Kalau Bahasa Melayu Penulisan ni, petik jari je. terus dapat A+. haha.. bukan nak berlagak eh. aku dapat A+ pon, bukan usaha aku sendiri. cikgu jugak yang ajar kan. ni bermakna, cikgu lah yang bagus. bukan aku.. terima kasih cikgu..

Aku tak sangka aku boleh dapat A untuk subject Math even mak aku sendiri cikgu Math sekolah menengah. sebab sebelum ni aku pernah dapat A untuk subject Math pon sekali je. so, aku tergamam sekejap. mak aku pon bangga dengan aku.

Aku memang target 5A untuk UPSR even aku rasa aku tak boleh. tapi, apa yang aku usaha, tu lah yang aku dapat. dan apa yang aku nak, aku dah dapat. kepada yang berdoa untuk aku dan kengkawan aku, aku ucapkan terima kasih. kepada cikgu cikgu yang selama ni telah berjasa untuk kami semua, saya mewakili semua murid tahun 6 ucapkan terima kasih melalui blog yang tak berapa popular ni. bukan tak berapa, memang tak popular pon.

Okay lah. jumpa lagi di masa akan datang. annyeong~

0 Comments:


Post a Comment