Girls In Sky (SHALOZA): Tahan Debar

Entry About Shout Friends Follow D'Board



  • Holla ! Welcome to My Blog ! Enjoy Yourself Reading My Post !


owner

Contact Me

credits
04:51 | 0 Cloud(s)
Tahan Debar

Assalamualaikum kawan kawan yang dikasihi sekalian. tinggal 2 hari je lagi kan nak cuti. students standard 6 dengan form 5 mesti ramai yang sedih. ye lah, lepas ni maybe dorang dah tak dapat jumpa kan. aku ni budak standard 6, esok dapat result UPSR. semua budak kelas aku tahan debar. tapi ada 2 3 orang ni yang menggedik. ish! menyampah pulak dibuatnya.

Aku target 5A's. *memang lah target 5A's kan. siapa nak target 5E?* korang yang baca entry ni and korang korang semua yang kenal aku, doakan aku ye. sorry kalau ada terkasar bahasa. kalau korang doakan aku, insyaAllah Allah akan permudahkan hidup korang. 

Aku harap korang boleh tolong doakan aku ye. kalau boleh, tolong doakan untuk kawan kawan aku sekali. hope dorang pon berjaya. malam esok kita orang ada Graduation Ceremony. maybe sekolah sekolah lain dah banyak kali buat. tapi untuk sekolah aku, ni first time. jadi kita orang ni kira bertuah lah kan. tapi rasa macam sedih pulak.

Mak aku cakap awal tahun nanti sekolah dekat sekolah mak aku. tapi kalau dapat 5A's, mak aku suruh mintak MRSM Trolak. aku harap aku dapat 5A's. sekali lagi aku nak mintak tolong ni, doakan aku dan kawan kawan aku ye. oops! lupa pulak. sekali lagi aku mintak maaf kalau ada terkasar bahasa dalam mana mana entry yang korang baca. okay. sampai sini je lah entry aku kali ni. pendek je. jumpa lagi.. annyeong..

0 Comments:


Post a Comment